Direktorica STO Pakova: Čas je za razmišljanje zunaj okvirov
Ljubljana, 12. decembra - Številni turistični ponudniki so zaradi koronske krize pred velikimi finančnimi in kadrovskimi izzivi. A ob ukrepih za obvladovanje vpliva epidemije je pomembno sprejemanje odločitev za učinkovitejši, odpornejši in bolj trajnostno naravnan turizem. Čas je za razmišljanje zunaj okvirov, je v pogovoru za STA poudarila direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak.
Ljubljana.
Direktorica STO Maja Pak.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA
Potrebne bodo inovacije v prilagajanju poslovnih procesov in modelov, na novo je treba opredeliti kazalnike uspešnosti v turizmu. Ključnega pomena so izobraževanje, dvig kompetenc in investicije v razvoj in raziskovanje.
Vsi v turizmu se morajo po njenih besedah zavedati, da so ukrepi, ki jih sprejemajo danes, investicija v razvoj jutri. Na krizo je treba gledati tudi kot na priložnost, da bomo iz nje prišli še bolj trajnostni, digitalizirani in uspešni, je povedala.