Unilever krepi prodajo izdelkov brez živalskih sestavin

Haag, 21. novembra - Angleško-nizozemski koncern Unileverželi iz naslova prodaje prehranskih izdelkov na rastlinski osnovi v prihodnjih petih do sedmih letih ustvariti milijardo evrov prihodkov. To pomeni, da bo moral sedanje prodajne številke na področju veganskih izdelkov povečati za petkrat.

Unilever, ki ima pod svojim okriljem med drugim znamke sladoleda Ben & Jerry's in Magnum ter majoneze Hellmann's, opaža, da se vse več potrošnikov odreka mlečnim izdelkom in tistim z živalskimi sestavinami.

Unilever je leta 2018 prevzel nizozemsko podjetje De Vegetarische Slager, kar v prevodu pomeni Vegetarijanski mesar. To ponuja nadomestke za izdelke živalskega izvora v okoli 20.000 restavracijah v 30 državah. Gre za ključen korak v krepitvi prisotnosti na trgu, ki bi lahko bil po oceni banke JPMorgan v prihodnjih 15 letih vreden 100 milijard dolarjev.

mg/zc
© STA, 2020