Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Promocija slovenskega sadja pod sloganom Najboljše imamo doma

Ljubljana, 22. oktobra - Prihodnji teden bo pod sloganom Najboljše imamo doma stekla nova nacionalna kampanja za promocijo lokalnih proizvodov iz sektorja sadja. "Še posebej v teh časih, ki smo jim priča zaradi covida-19, je prav, da se obrnemo k našim pridelovalcem in predelovalcem ter posegamo po lokalni hrani," je poudaril kmetijski minister Jože Podgoršek.

Ljubljana.
Minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Jože Podgoršek.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.957 znakov (brez presledkov) oziroma 669 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mg/bdo
© STA, 2020