Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Turistično sodelovanje Goriških Brd, Vipavske doline in Krasa podaljšujejo zaradi dobrih rezultatov

Vipava, 5. oktobra - Doslej ločene turistične destinacije - Goriška Brda, Kras in Vipavska dolina z Novo Gorico - so se v začetku poletja povezale v skupno promocijo. Sodelovanje je prineslo vidne rezultate, zato so se odločili, da sodelovanje podaljšajo do konca leta. Na obisk in raziskovanje njihovih znamenitosti pa so poleg domačih povabili tudi tuje obiskovalce.

Vipava, Vinska klet Vipava.
Novinarska konferenca treh turističnih destinacij na Primorskem.
Damjan Resnik iz Kleti Brda, Mirjana Bužanin iz Darovi Vipavske Vipavski križ, direktor Parka Škocjanske jame Stojan Ščuka, vodja marketinga in prodaje v Kobilarni Lipica Aaron Uazeua, Bojana Curk iz Kampa Tura, Mirjam Brecelj iz Zavoda samostan na Kostanjevici, direktor ORA Krasa in Brkinov Aleš Vodičar, direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina Erika Lojk, direktorica Turizem Miren-Kostanjevica Ariana B. Suhadolnik, direktorica ZTKMŠ Brda Tina Samec Novak in direktorica Zavoda za turizem Trg Vipava Barbara Repovž.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, Vinska klet Vipava.
Novinarska konferenca treh turističnih destinacij na Primorskem.
Damjan Resnik iz Kleti Brda, Mirjana Bužanin iz Darovi Vipavske Vipavski križ, direktor Parka Škocjanske jame Stojan Ščuka, vodja marketinga in prodaje v Kobilarni Lipica Aaron Uazeua, Bojana Curk iz Kampa Tura, Mirjam Brecelj iz Zavoda samostan na Kostanjevici, direktor ORA Krasa in Brkinov Aleš Vodičar, direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina Erika Lojk, direktorica Turizem Miren-Kostanjevica Ariana B. Suhadolnik, direktorica ZTKMŠ Brda Tina Samec Novak in direktorica Zavoda za turizem Trg Vipava Barbara Repovž.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, Vinska klet Vipava
Novinarska konferenca treh turističnih destinacij na Primorskem.
Znak skupne akcije.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Marsikje so turistični ponudniki v Goriških Brdih, Vipavski dolini in na Krasu z akcijo, kjer so turistom, ki so v eni turistični destinaciji ostali več kot le en dan, ponudili različna brezplačna vodenja, degustacije ali druge ugodnosti. Tudi zato so na marsikateri destinaciji zabeležili boljše rezultate kot v prejšnjih letih.

Prepričani so, da so ustvarili novo turistično zgodbo, ki je obiskovalcem ponudila priložnost za še bolj pristno doživetje in aktivno raziskovanje.

rr/zc
© STA, 2020