Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Neodvisni sindikat opozoril na kršitve pravic voznikov tovornjakov

Ptuj, 1. septembra - Neodvisni sindikat delavcev Slovenije je danes v sodelovanju z Darsom v sklopu projekta Trans-Fair, ki ga izvajajo skupaj z avstrijskimi kolegi, na avtocestnem postajališču Prepolje pri Ptuju izpeljal akcijo, s katero so opozorili na nujnost ureditve prevozniške dejavnosti v Evropi in na problematiko izkoriščanja voznikov s strani delodajalcev.

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Foto: Gregor Mlakar/STA.

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Prepolje pri Ptuju, Avtocestno postajališče.
Akcija Neodvisnega sindikata delavcev Slovenije, s katero so opozorili na kršenje pravic voznikom tovornjakov s strani delodajalcev.
Izvršni sekretar NSDS Boris Perš.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Kot je povedal predstavnik sindikata Boris Perš, je cilj akcije pozivanje voznikov k pravilni uporabi tahografov in pravilnemu zapisovanju delovnega časa, v kar mora biti poleg vožnje, naklada tovora in razklada všteto tudi čakanje.

Vozniki so trenutno namreč po njegovih besedah plačani nepravilno in v nasprotju z evropsko uredbo, v kateri je točno določeno, koliko ur morajo vozniki delati in kako morajo biti za svoje delo plačani.

gm/mlu
© STA, 2020