Potrošniški center pri vračilih kupnine za odpovedane lete svetuje potrpežljivost

Ljubljana, 20. avgusta - Na slovenskem evropskem potrošniškem centru se soočajo s številnimi primeri potrošnikov, ki so jim zaradi pandemije covida-19 odpovedali potovanja in imajo težave pri uveljavljanju pravic. Pri povračilu denarja za letalske karte jim svetujejo potrpežljivost.

Brnik.
Odpovedani leti, letališče.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Brnik.
Letališče Jožeta Pučnika, turist, prtljaga.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Opažajo namreč, da je neodzivnost prevoznikov in dolgotrajno čakanje na povračilo denarja največkrat posledica preobremenjenosti prevoznikov s tovrstnimi zahtevki in njihovega okrnjenega poslovanja. Potrošnikom, ki so zavrnili vavčer in od letalskega prevoznika zahtevali vračilo kupnine, tako svetujejo, da počakajo najmanj osem tednov na odgovor prevoznika in v primeru pozitivnega odgovora še osem tednov na izplačilo denarja.

V primeru, da prevoznik vztrajno ponuja vavčer oz. se v osmih tednih ne opredeli do zahteve za povračilo, se potrošnik lahko obrne na potrošniški center.

mg/bdo
© STA, 2020