Potrošniški center pri vračilih kupnine za odpovedane lete svetuje potrpežljivost
Ljubljana, 20. avgusta - Na slovenskem evropskem potrošniškem centru se soočajo s številnimi primeri potrošnikov, ki so jim zaradi pandemije covida-19 odpovedali potovanja in imajo težave pri uveljavljanju pravic. Pri povračilu denarja za letalske karte jim svetujejo potrpežljivost.
Opažajo namreč, da je neodzivnost prevoznikov in dolgotrajno čakanje na povračilo denarja največkrat posledica preobremenjenosti prevoznikov s tovrstnimi zahtevki in njihovega okrnjenega poslovanja. Potrošnikom, ki so zavrnili vavčer in od letalskega prevoznika zahtevali vračilo kupnine, tako svetujejo, da počakajo najmanj osem tednov na odgovor prevoznika in v primeru pozitivnega odgovora še osem tednov na izplačilo denarja.
V primeru, da prevoznik vztrajno ponuja vavčer oz. se v osmih tednih ne opredeli do zahteve za povračilo, se potrošnik lahko obrne na potrošniški center.