Potrošniški center pri vračilih kupnine za odpovedane lete svetuje potrpežljivost

Ljubljana, 20. avgusta - Na slovenskem evropskem potrošniškem centru (EPC) se soočajo s številnimi primeri potrošnikov, ki so jim organizatorji zaradi pandemije covida-19 odpovedali potovanja in imajo težave pri uveljavljanju svojih pravic. Pri povračilu denarja za letalske karte jim v prvi vrsti svetujejo potrpežljivost, se pa lahko potrošniki obrnejo tudi na EPC.

Brnik.
Odpovedani leti, letališče.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Brnik.
Letališče Jožeta Pučnika, turist, prtljaga.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.205 znakov (brez presledkov) oziroma 529 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mg/bdo
© STA, 2020