Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Raziskava: Epidemija okrepila priljubljenost brezstičnega plačevanja in spletnih nakupov

Ljubljana, 17. avgusta - Med epidemijo covida-19 so potrošniki spremenili svoje nakupovalne navade in pričakovanja do ponudnikov, ugotavlja raziskava družbe Mastercard. Plačilne kartice vedno bolj prednjačijo pred gotovino, vse bolj zaželeno je tudi brezstično plačevanje, ki se ga vsaj enkrat tedensko poslužuje 78 odstotkov vprašanih.

Ljubljana.
Praktična predstavitev delovanja storitve Mobilna blagajna.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Ljubljana.
Finančno podjetje za procesiranje plačil s kreditnimi in plačilnimi karticami Mastercard.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Ljubljana, Halcom.
POS terminal za plačilo z bančnimi karticami.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Pomembnost možnosti brezstičnega plačevanja se je zvišala na vseh prodajnih mestih, še posebej pa v trgovinah, lokalih, pri ponudnikih lepotnih storitev ter na tržnicah, v pekarnah ali vinotočih.

Epidemija je vplivala tudi na porast spletne trgovine. Preko spleta je junija nakup opravilo 74 odstotkov vprašanih. To v primerjavi z zadnjo raziskavo Masterindex 2019 predstavlja dvig za več kot 18 odstotnih točk.

Potrošniki imajo po epidemiji tudi precej večja pričakovanja do ponudnikov, da imajo vzpostavljeno spletno trgovino.

lu/mg
© STA, 2020