Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija

Ljubljana, 9. avgusta - Na Slovenski turistični organizaciji ugotavljajo, da je bil odziv za sodelovanje v vseslovenski motivacijski kampanji Zdaj je čas - Moja Slovenija nad vsemi pričakovanji. Tudi zato so se odločili, da bodo med predloženimi kreativnimi rešitvami izbrali najboljše.

Vse do srede, 9. septembra, lahko tako sodelujoči predstavniki turističnega gospodarstva in partnerskih turističnih združenj oddajo primere kreativnih rešitev, ki so jih uporabili oz. jih še vedno uporabljajo v omenjeni promocijski kampanji. Najboljše bo izbrala petčlanska strokovna komisija.

STO je skupaj s partnerji kampanjo za domači trg Zdaj je čas - Moja Slovenija zagnala sredi maja. Slovenski turizem je namreč zaradi koronske krize letos odvisen predvsem od obiska domačih gostov.

mg/bdo
© STA, 2020