ZZZS poziva izvajalce zdravstvene dejavnosti k večji odzivnosti na telefonske klice

Ljubljana, 31. julija - Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije bo po javnem pismu sindikata upokojencev glede nedostopnosti izvajalcev zdravstvene dejavnosti po telefonu nemudoma izvajalce pisno pozval, naj z ustreznimi organizacijskimi ukrepi omogočijo večjo odzivnost na telefonske klice in k spoštovanju pravilnika o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov.

Ljubljana, ZZZS.
Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS).
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Tudi na zavodu pa načrtujejo nadgradnjo klicnih centrov v multimedijski center, ki bi omogočal učinkovito podporo zavarovanim osebam pri uveljavljanju pravic.

V sindikatu upokojencev so namreč še zapisali, da od zdravstvene zavarovalnice pričakujejo, da bo zavarovancem priskočila na pomoč. V ZZZS pa odgovarjajo, da omogočajo eno izmed najbolj razvejanih in geografsko razpršenih lokacij za dostop zavarovanih oseb do svetovalcev v javnem sektorju.

dpr/ago/ago
© STA, 2020