V Mariboru ponovno vzpostavili klicno točko za boljšo dosegljivost ambulant

Maribor, 1. avgusta - V mariborskem zdravstvenem domu so po pritožbah bolnikov zaradi težav pri naročanju in vzpostavitvi kontakta z ambulanto izbranega osebnega zdravnika ponovno vzpostavili enotno klicno točko. Obenem so objavili jasna navodila, kako je mogoče na najhitrejši in najlažji način vzpostaviti stik z njimi ter dobiti ustrezno zdravniško obravnavo.

Ljubljana.
Stacionarni telefon, pomoč, klic.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Bolnikom svetujejo, da naj najprej preverijo delovni čas ambulante in urnik naročanja na domači strani zdravstvenega doma. Takrat so namreč medicinske sestre dosegljive za telefonsko naročanje.

Ker so telefonske linije zaradi povečanega števila klicev preobremenjene, bolnikom tudi svetujejo, da komunicirajo prek elektronske pošte, če le imajo možnost. Odgovor bodo prejeli najkasneje v dveh delovnih dneh.

ase/apo
© STA, 2020