Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V kampanji za domače goste tudi Turistična zveza Slovenije

Ljubljana, 27. julija - V motivacijski kampanji za domači trg, imenovani Zdaj je čas - Moja Slovenija, ki jo je STO skupaj s partnerji slovenskega turizma zagnala sredi maja, sodeluje tudi Turistična zveza Slovenije. Njen predsednik Pavle Hevka pravi, da Slovenci zagotovo ne poznamo dobro svoje države.

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Program sodelovanja INTERREG V-A Slovenija-Hrvaška.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Glavna sekretarka TZS Karmen Burger.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Marija Berločnik iz turistične zveze Velenje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Predsednik Komisije za evropske pešpoti v Sloveniji (KEUPSA) Jože Prah.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Predsednik TZS Pavle Hevka, ki je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Podpredsednik TZS Peter Misja.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Predsednik turističnega društva Dovje-Mojstrana Matjaž Podlipnik.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.436 znakov (brez presledkov) oziroma 617 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

zc/bg/jb/mrn
© STA, 2020