Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V kampanji za domače goste tudi Turistična zveza Slovenije

Ljubljana, 27. julija - V motivacijski kampanji za domači trg, imenovani Zdaj je čas - Moja Slovenija, ki jo je Slovenska turistična organizacija skupaj s partnerji slovenskega turizma zagnala sredi maja, sodeluje tudi Turistična zveza Slovenije.

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Program sodelovanja INTERREG V-A Slovenija-Hrvaška.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Glavna sekretarka TZS Karmen Burger.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Marija Berločnik iz turistične zveze Velenje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Predsednik Komisije za evropske pešpoti v Sloveniji (KEUPSA) Jože Prah.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Predsednik TZS Pavle Hevka, ki je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Podpredsednik TZS Peter Misja.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte, predsednik TZS Pavle Hevka pa je predstavil kampanjo promocije manj znanih slovenskih turističnih destinacij v okviru kampanje Zdaj je čas. Moja Slovenija.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana, Restavracija JB.
Novinarska konferenca Turistične zveze Slovenije (TZS), na kateri so predstavili najnovejše trende v slovenskem turizmu in aktualne projekte.
Predsednik turističnega društva Dovje-Mojstrana Matjaž Podlipnik.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

S svojimi 360 turističnimi društvi in približno 30.000 prostovoljci je znana predvsem po vsakoletni akciji Moja dežela - lepa in gostoljubna, v okviru vseslovenske Zdaj je čas - Moja Slovenija pa se osredotoča zlasti na spregledane destinacije in znamenitosti.

Predsednik turistične zveze Pavel Hevka namreč pravi, da smo Slovenci državo prepustili tujcem, sami pa hodimo po svetu. Zdaj je čas, da spoznamo našo lepo domovino, je prepričan.

Sam se je po koncu karantene lotil snemanja kratkih filmov o manj znanih kotičkih naše države, ki jih objavlja na družbenih omrežjih.

bg/jb/jaz
© STA, 2020