Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Gorenje na kitajskem trgu z blagovno znamko Gu Luo Ni

Velenje, 15. julija - Gorenje krepi prisotnost na kitajskem trgu, kjer so letošnje praznovanje 70-letnice družbe izkoristili tudi kot priložnost za predstavitev znamke in njenih ključnih prednosti kitajskim potrošnikom. Tem se Gorenje približuje tudi s prilagoditvijo imena blagovne znamke za izdelke premijskega segmenta, zasnovali so jo pod imenom Gu Luo Ni.

Velenje.
Sedež podjetja Gorenje.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Ime blagovne znamke so v Hisense Gorenju prilagodili izgovorjavi in razumevanju kitajskih potrošnikov, kot je to na Kitajskem običajno za tuje blagovne znamke, so danes sporočili iz družbe.

Pozicioniranje blagovne znamke Gorenje bodo na kitajskem trgu podprli s številnimi aktivnostmi.

Gorenje je v lasti kitajskega Hisensa od poletja 2018. Nedavno sporočili, da v Velenju vzpostavljajo globalni center za raziskave in razvoj za kuhalne aparate in pomivalne stroje za celotno skupino Hisense.

vpu/jes
© STA, 2020