Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Gorenje na kitajskem trgu z blagovno znamko Gu Luo Ni

Velenje, 15. julija - Gorenje krepi prisotnost na kitajskem trgu, kjer so letošnje praznovanje 70-letnice družbe izkoristili tudi kot priložnost za predstavitev znamke in njenih ključnih prednosti kitajskim potrošnikom. Tem se Gorenje približuje tudi s prilagoditvijo imena blagovne znamke za izdelke premijskega segmenta, zasnovali so jo pod imenom Gu Luo Ni.

Velenje.
Sedež podjetja Gorenje.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.552 znakov (brez presledkov) oziroma 253 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

vpu/jes
© STA, 2020