Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Unesco: Več kot 250 milijonov otrok še vedno ne hodi v šolo

Pariz, 23. junija - Leta 2018 kar 258 milijonov otrok in mladostnikov po vsem svetu ni imelo dostopa do izobraževanja, za kar sta v prvi vrsti krivi revščina in diskriminacija, v danes objavljenem poročilu opozarja Unesco. Podatek je zaskrbljujoč, a napredek v primerjavi s prelomom tisočletja je očiten, saj je bilo takrat takih otrok več kot 350 milijonov.

Afganistan, Kabul.
Otroško delo, izkoriščanje, otroška delovna sila.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv: Xinhua/STA

V številnih državah so otroci iz revnejših skupnosti, dekleta, invalidi, priseljenci in pripadniki etničnih manjšin očitno prikrajšani, ko gre za dostop do izobraževanja. Največ otrok, ki ne morejo v šolo, je v južni in srednji Aziji ter podsaharski Afriki.

Z izbruhom koronavirusa, zaradi katerega so se vrstila zaprtja šol po vsem svetu, so se razmere še poslabšale, ugotavlja Unesco. Otroci iz družin, ki razpolagajo z zadostnimi sredstvi, so lahko šolanje nadaljevali na daljavo, mnogi pa tega niso mogli.

jav/spo/jav
© STA, 2020