Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Kras in Brkini v skupno promocijo turistične destinacije

Divača, 15. junija - Turistični, kulturni in drugi deležniki na Krasu in v Brkinih krepijo sodelovanje s ciljem, da bi goste na destinaciji zadržali za dlje časa. Poleg bogate bere dogodkov, ki se bodo zvrstili vse do konca poletja, izstopata celostna kampanja Gremo na Kras ter gastronomsko doživetje KrasPass.

Divača, Nanetova domačija v Parku Škocjanske jame.
Novinarska konferenca o poletnem dogajanju na Krasu in v Brkinih.
Aleš Vodičar, Ana Hrast, Ariana B. Suhadolnik, Matej Oset, Jana Martinčič, Nina Ukmar in Marjetka Kljun Terčon.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Divača, Nanetova domačija v Parku Škocjanske jame.
Novinarska konferenca o poletnem dogajanju na Krasu in v Brkinih.
Matej Oset in Jana Martinčič.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Divača, Nanetova domačija v Parku Škocjanske jame.
Novinarska konferenca o poletnem dogajanju na Krasu in v Brkinih.
Aleš Vodičar, Ana Hrast in Ariana B. Suhadolnik.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Divača, Nanetova domačija v Parku Škocjanske jame.
Novinarska konferenca o poletnem dogajanju na Krasu in v Brkinih.
Ana Hrast, Ariana B. Suhadolnik, Matej Oset, Jana Martinčič, Nina Ukmar in Marjetka Kljun Terčon ter Ester Mihalič.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

S kampanjo Gremo na Kras želijo promovirati kot butično in zeleno destinacijo, ki ponuja visokokakovostna doživetja za turiste, ki cenijo mir, naravo in gastronomijo, je na današnji novinarski konferenci poudaril direktor Območne razvojne agencije Krasa in Brkinov Aleš Vodičar.

Pri produktu KrasPass se je povezalo več kot 40 ponudnikov, katerih izdelki segajo od kraških vin do tipičnih kraških jedi, je navedla Ana Hrast iz Zavoda za šport, turizem in prosti čas Sežana. Gre za prvo veliko gastronomsko regijsko družino v Sloveniji, je dodala.

miv/jes/jes
© STA, 2020