Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Kriza močno udarila po ponudnikih aktivnosti in doživetij ter jih povezala

Bled, 12. junija - Prav tako kot ponudnike turističnih namestitev je pandemija močno prizadela tudi ponudnike doživetij. To se še zlasti pozna v destinacijah, kot je Bled, kjer običajno prevladujejo tuji gostje. Blejski grad, otok, kočije in pletne v veliki meri samevajo.

Bled.
Bled, Blejsko jezero.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Kako prazen je Bled, je najbolj opazno na Blejskem gradu, ki je sicer ena najbolje obiskanih slovenskih znamenitosti. Kot pravi direktor Zavoda za kulturo Bled Matjaž Završnik, so imeli lani dnevno na gradu od 2400 do 2600 obiskovalcev, sedaj pa jih je le od 40 do 60.

V velikih težavah so se znašli tudi ostali ponudniki različnih aktivnosti in doživetij, ki jih na Bledu ni malo. Jih je pa kriza med seboj povezala, ponudbo so združili in okrepili. To pa je pozitivna stran krize, pravita blejski župan Janez Fajfar in direktor Turizma Bled Tomaž Rogelj.

tzu/jes
© STA, 2020