Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na okrogli mizi poudarili psihosocialni vidik šole in pomen javnega izobraževanja

Ljubljana, 4. junija - Izkušnje z izobraževanjem v času epidemije so bile izhodišče današnje okrogle mize, ki jo je pripravila opozicijska LMŠ. Razpravljavci so poudarili pomen šole kot prostora druženja, komunikacije in tudi fizičnega stika, ki ga izobraževanje na daljavo nikakor ne more nadomestiti. Pozvali so tudi k ohranitvi izobraževanja kot javnega dobrega.

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Poslanka LMŠ Lidija Divjak Mirnik.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Nekdanji predsednik Združenja ravnateljev in ravnateljic Oton Račečič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Dekanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem Mara Cotič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Dekanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem Mara Cotič.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, DZ.
Okrogla miza stranke LMŠ o dosedanjih izkušnjah za izobraževanje v prihodnosti.
Izredni profesor za didaktiko in kurikularne teorije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani Damijan Štefanc.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Izredni profesor na ljubljanski filozofski fakulteti Damijan Štefanc je posebej posvaril pred nevarnostmi pretiranega poveličevanja izobraževanja na daljavo. Pritrdila mu je dekanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem Mara Cotič, po besedah katere takšen način izobraževanje le še poglablja razlike med učenci glede na njihov socialni položaj.

Vendarle pa je Cotičeva poudarila potrebo po razvoju didaktike izobraževanja na daljavo za morebitni vnovični čas krize.

bs/ako/ako
© STA, 2020