Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zasebni agenciji ARTSTAR in ARTINDEX za ureditev trga z umetninami

Ljubljana, 4. junija - Slovenija je dobila zasebni agenciji ARTSTAR in ARTINDEX. Prva je agencija za certificiranje in cenitev umetnin, druga bo raziskovala umetniški trg in ponujala dostop do cen del slovenskih umetnikov. Z njima želijo po besedah direktorja galerije in dražbene hiše SLOART Damjana Kosca odpraviti anomalije na slovenskem umetniškem trgu.

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Kot je na današnji novinarski konferenci povedal Kosec, ki vodi tudi obe agenciji, imamo na umetniškem trgu številne anomalije. Črni in sivi trg po njihovih ocenah in analizah zajemata od 60 do 80 odstotkov celotnega trga.

Z ustanovitvijo obeh agencij so se, kot je poudaril, lotili reševanja na eno strani ponaredkov in na drugi cenovne politike. Z njuno pomočjo želijo do leta 2025 vzpostaviti mednarodno primerljiv umetniški trg, ki bo temeljil na transparentnosti, etičnosti, poštenosti in strokovnosti.

tv/av/av
© STA, 2020