Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zasebni agenciji ARTSTAR in ARTINDEX za ureditev trga z umetninami

Ljubljana, 4. junija - Slovenija je dobila zasebni agenciji ARTSTAR in ARTINDEX. Prva je agencija za certificiranje in cenitev umetnin, druga bo raziskovala umetniški trg in ponujala dostop do cen del slovenskih umetnikov. Z njima želijo po besedah direktorja galerije in dražbene hiše SLOART Damjana Kosca odpraviti anomalije na slovenskem umetniškem trgu.

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Direktor Agencije Artstar Damjan Kosec.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Ljubljana, Artstar in Artindex.
Novinarska konferenca Agencije za certificiranje in cenitev umetnin (Artstar) ter Agencije za raziskovanje umetniškega trga z dostopom in analizo prodajnih cen slovenskih umetnikov (Artindex), na kateri so predstavili probleme slovenskega umetniškega trga ter rešitve.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.859 znakov (brez presledkov) oziroma 504 besede.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tv/av
© STA, 2020