Nemški potrošniki po šoku zaradi koronavirusa bolje razpoloženi

Nürnberg, 26. maja - Nemški potrošniki so po šoku zaradi pandemije novega koronavirusa bolje razpoloženi. Kazalnik zaupanja, ki ga izračunava raziskovalni inštitut GfK, se je za junij oblikoval pri -18,9 točke, potem ko se je za maj pri -23,1 točke. Vrednost kazalnika ostaja v negativnem območju, saj se največje evropsko gospodarstvo sooča s počasnim okrevanjem.

Nemčija, Berlin.
Vrsta ljudi pred nakupovalnim središčem v Berlinu. V času epidemije novega koronavirusa velja omejitev števila ljudi, ki so lahko sočasno v istem prostoru.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 640 znakov (brez presledkov) oziroma 110 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

kk/mlu
© STA, 2020