Mediana: Med epidemijo za petino več kupcev slovenskih živil

Ljubljana, 23. maja - Kupci so v času epidemije novega koronavirusa v trgovinah bolj segali po slovenskih izdelkih, je pokazala raziskava Mediane.

Ljubljana.
Potrošniki, nakupovanje, upokojenci.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Med krizo je skoraj 20 odstotkov kupcev, ki tega prej niso počeli, začelo kupovati izdelke slovenskega porekla.

Pri vprašanju o primerjavi nakupovalnih navad pred in med epidemijo je 44 odstotkov vprašanih odgovorilo, da se tudi v času epidemije ozirajo na slovensko poreklo živil, ker so to počeli že prej.

Cena je za kupce slovenskih živil še vedno pomemben dejavnik. Skoraj dve tretjini kupcev slovenskih živil po teh posežeta le v primeru, da njihova cena ni bistveno višja od cene uvoženih izdelkov.

Pri tistih, ki slovenskih izdelkov ne kupujejo, pa je v 83 odstotkih glavni razlog za to cena.

tb/apo
© STA, 2020