Matičičeva: Utrip v klicnem centru za informacije o koronavirusu je filmski
Ljubljana, 21. maja - Klicni center za informacije o novem koronavirusu je v 75 dneh delovanja prejel 42.261 klicev oziroma povprečno 611 klicev na dan. Najdaljši pogovor je trajal skoraj uro in pol, svetovalci pa uspejo odgovoriti na večino vprašanj, je danes povedala Mojca Matičič z ljubljanske infekcijske klinike, v vzdušje v centru pa je opisala kot filmsko.
Ob tem je opozorila, da se svet ne bori zgolj s pandemijo virusa, ampak tudi z infodemijo. Svet so namreč preplavile najrazličnejše zavajajoče informacije, ki lahko dokazano vplivajo na javno zdravje. Po njenih besedah je ključ v boji proti epidemiji kakovostna, zanesljiva in preverjena informacija.
Na klice je ob pomoči mentorjev odgovarjalo 66 študentov medicine iz višjih letnikov. Za študentsko delo so doslej odšteli 100.887 evrov, je pojasnil vladni govorec Jelko Kacin.