Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Letošnjo poletno akcijo z domačimi turisti bo izpeljal Konzorcij Triglav

Ljubljana, 7. maja - Konzorcij Triglav, v katerem sodelujejo agencije Mayer & Company, Imago in PR&RM bo pripravil in izpeljal letošnjo poletno akcijo tržnega komuniciranja z domačimi javnostmi za področje turizma, ki jo je naročil Center za promocijo turizma Slovenije. Strokovna komisija pod vodstvom državnega sekretarja za turizem Petra Vesenjaka je Konzorcij Triglav izbrala med desetimi ponudniki. Vrednost naročila znaša 25 milijonov tolarjev, namen letošnje akcije pa je prepričati prebivalce Slovenije, da bi se pogosteje odločali za preživljanje podaljšanih koncev tedna v domovini.

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.109 znakov (brez presledkov) oziroma 183 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

bg/dr
© STA, 1997