Mediana: Spremljanje medijev se je v času epidemije podvojilo

Ljubljana, 26. marca - V času epidemije ljudje veliko časa namenijo spremljanju najrazličnejših medijev, predvsem informativnih oddaj na vseh televizijah, ugotavlja Mediana.

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, vlada.
Seja sekretariata Sveta za nacionalno varnost v razširjeni sestavi, na kateri se so se seznanili z razmerami v zvezi s širjenjem koronavirusa ter o pripravljenosti Slovenije na morebiten pojav virusa pri nas.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Spremljanje medijev se je v času epidemije podvojilo, najbolj znanih informativnih oddaj na POP TV in programih Televizije Slovenija pa se je več kot podvojilo, so navedli.

Analizirali so dve ciljni skupini, in sicer tako skupino polnoletnih kot skupino starih od 18. do 64. let. V slednji se je najbolj povečala gledanost informativnih oddaj na POP TV, in sicer za 118 odstotkov, ter na vseh treh programih Televizije Slovenija, in sicer za 113 odstotkov. Bolj gledane so tudi novice na programih Planet TV, Nova24 in na tujih televizijah.

pse/bs
© STA, 2020