Dostava in materinski dan nekoliko ublažila poslovanje cvetličarn

Ljubljana, 25. marca - Ukrep zaprtja trgovin je v zadnjih dneh močno vplival tudi na poslovanje cvetličarn. Poleg prodaje strankam imajo težave tudi z nabavo cvetja. Tisti bolj prilagodljivi sicer stanje rešujejo s spletnim naročanjem in dostavo na dom, kot vsako leto pa se je spet povečalo povpraševanje vsaj za materinski dan.

Selo pri Vodicah
Materinski dan.
Foto: Tina Kosec/STA

V ljubljanski Gardenii je bil upad prodaje po zaprtju trgovin ogromen. Trenutno imajo po besedah Romane Kralj precej povpraševanja prek spleta, ljudje so se namreč hitro navadili na to možnost.

V družbi Sopek.si iz Miklavža na Dravskem polju so za materinski dan prenehali sprejemati naročila. Nasploh so se ljudje prilagodili in v večji meri kot sicer poslužujejo dostave cvetja na dom, je za STA povedal Jakob Ferček. Ob tem se poslužujejo profesionalne dostavne službe, kjer imajo uslužbenci tudi ustrezno zaščitno opremo.

miv/bg/bg
© STA, 2020