Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Med najbolj zaupanja vrednimi Dončić, Samsung in Spar

Ljubljana, 4. marca - Revija Readers's Digest Slovenija je 14. leto zapored razglasila znamke, ki med Slovenci uživajo največ zaupanja. Med njimi so Volvo, Bosch, Samsung, Telekom Slovenije in Spar. Med najbolj zaupanja vrednimi osebnostmi so Luka Dončić, Vlado Kreslin in Ivo Boscarol. Raziskavo je opravil inštitut Mediana na reprezentativnem vzorcu 1000 posameznikov.

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Vodja Reader's Digest Slovenija Daniel Škraba.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Glavna urednica revije Reader's Digest Slovenija Maja Lihtenvalner.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Izvršna direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana Irena Setinšek.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Foto: Bor Slana/STA

Ljubljana, Mladinska knjiga.
Novinarska konferenca s predstavitvijo izsledkov raziskave o zaupanju v blagovne znamke Trusted Brand 2020, ki je potekala pod okriljem revije Reader's Digest Slovenija.
Foto: Bor Slana/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.600 znakov (brez presledkov) oziroma 619 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

mg/bdo
© STA, 2020