Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih

Ljubljana, 14. februarja - Ob 15-letnici delovanja je mreža evropskih potrošniških centrov pripravila celoletno kampanjo ozaveščanja potrošnikov o ključnih vprašanjih s področja varstva potrošnikov. Vsak mesec obravnava novo vprašanje: v januarju je izpostavila tematiko trajnostno naravnanega potrošništva, ta mesec opozarja na problematiko pasti na družbenih omrežjih.

Nemčija, Berlin.
Logo aplikacije spletnega omrežja Facebook na pametnem telefonu.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA

Te postajajo vse bolj prefinjene, izkoriščajo pa predvsem nepozornost in čustva uporabnikov, ki se odzivajo na mamljive oglaševalske ponudbe, nagradne igre, brezplačne preizkusne ponudbe in prošnje za pomoč, ali pa sodelujejo v klepetalnicah, v katerih nevede izdajo zasebne podatke.

Potrošniški centri potrošnike spodbujajo, da pred klikom na oglas na družbenih medijih naredijo preventivni posnetek zaslona s prikazom sumljive vsebine. Ti namreč pogosto izginejo takoj, ko uporabnik klikne nanje.

bg/jes
© STA, 2020