Na mednarodni konferenci o pomenu učenja tujih jezikov v slovenskem šolskem sistemu

Ljubljana, 22. novembra - V Ljubljani poteka mednarodna konferenca o pomenu učenja tujih jezikov v slovenskem šolskem sistemu, ki jo organizirata Goethe inštitut v Ljubljani in zavod za šolstvo skupaj s partnerji. Udeleženci skušajo odgovoriti na vprašanje, katere cilje bi moral zasledovati jezikovni pouk, da bi lahko učeči se dosegli tudi nejezikovne cilje.

Na dvodnevni konferenci z naslovom Odgovorni državljani s pomočjo učenja tujih jezikov - vloga formativnega spremljanja učitelji tujih jezikov in visokošolski učitelji iz domovine in tujine obravnavajo pomen učenja tujih jezikov v slovenskem šolskem sistemu s primerjavo v drugih evropskih deželah.

Direktor zavoda Vinko Logaj je izpostavil, da se mu zdi pomembno, da z inštitutom sodelujejo tudi na področju formativnega spremljanja učnega napredka učencev, s katerim se na zavodu že nekaj let ukvarjajo.

vi/tz/tz
© STA, 2019