Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Vključevanje odraslih v vseživljenjsko izobraževanje še vedno izziv

Portorož, 19. novembra - Pri pripravi novega nacionalnega programa za izobraževanje odraslih za obdobje do 2030 so številni izzivi, od večje vključenosti odraslih v vseživljenjsko učenje do izboljšanja matematičnih in besedilnih spretnosti, so v Portorožu ugotavljali udeleženci letnega posveta o izobraževanju odraslih, ki ga organizira Andragoški center Slovenije.

Portorož, GH Bernardin.
Letni posvet o izobraževanju odraslih 2019, ki ga organizira Andragoški center Slovenije.
Katja Dovžak z ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Portorož, GH Bernardin.
Letni posvet o izobraževanju odraslih 2019, ki ga organizira Andragoški center Slovenije.
Predstavnik andragoškega centra Peter Beltram.
Foto: Mitja Volčanšek/STA

Kot je povedal predstavnik andragoškega centra Peter Beltram, je delež odraslih med 25. in 64. letom, vključenih v vseživljenjsko učenje v zadnjih letih celo padal in je danes z 11,4 odstotka le malo nad evropskim povprečjem. Prav tako bi se bilo treba lotiti zmanjšanja deleža odraslih z nedokončano štiriletno srednjo šolo.

Med pomanjkljivostmi je Beltram izpostavil še nevključenost ranljivih skupin, priznavanje pridobljenih znanj ter neusklajenost med potrebami trga dela in pridobljenimi veščinami.

miv/apo/apo
© STA, 2019