Strateška transformacija za podjetja tveganje, a tudi priložnost
Ljubljana, 13. novembra - V organizaciji agencije Spirit je danes v Ljubljani potekala 1. konferenca o trajnostni poslovni transformaciji. Kot je na srečanju poudarila Alenka Hren iz agencije, trajnostna transformacija v luči sodobnih sprememb na družbenem, okoljevarstvenem in tehnološkem področju lahko predstavlja tveganje, lahko pa je za podjetja tudi izjemna priložnost.
Eno takšnih transformacij so na konferenci ponazorili na primeru podjetja Phillip Morris International. Tobačna multinacionalka si v zadnjih letih prizadeva, da bi tobačne izdelke nadomestila z brezdimnimi izdelki, je pojasnil direktor za trajnostni razvoj podjetja Miguel Coleta.
Organizatorji so na oder povabili tudi podjetnico Petro Blaj iz podjetja Anton Blaj ter direktorja podjetja M Sora Aleša Dolenca. O vedenjskih vzorcih v času sprememb pa je spregovorila psihoterapevtka Nika Deu.