Vipavska vinska klet Vipava 1894 praznuje 125-letnico delovanja

Vipava, 7. novembra - Čeprav ima podjetje Vipava 1894 burno zgodovino in je bilo še pred nedavnim na robu zloma, v zadnjih treh letih, odkar sta ga kupila avstrijski podjetnik slovenskega rodu Michael Blaschitz in enolog Hannes Sabathi, spet raste in pridobiva na ugledu. Še posebej so na to ponosni ob visokem jubileju, saj vinska klet praznuje 125-letnico delovanja.

Vipava, družba Vipava 1894.
Novinarska konferenca ob 125-letnici vinske kleti Vipava 1894.
Vipavski župan Goran Kodelja, solastnik enolog Hannes Sabathi, direktor kleti Jakob Blaschitz in solastnik Michael Blaschitz.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, družba Vipava 1894.
Novinarska konferenca ob 125-letnici vinske kleti Vipava 1894.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, družba Vipava 1894.
Novinarska konferenca ob 125-letnici vinske kleti Vipava 1894.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, družba Vipava 1894.
Novinarska konferenca ob 125-letnici vinske kleti Vipava 1894.
Solastnika Michael Blaschitz in Hannes Sabathi.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, družba Vipava 1894.
Novinarska konferenca ob 125-letnici vinske kleti Vipava 1894.
Direktor kleti Jakob Blaschitz ter enologa Marko Benčina in Monika Kosmač.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Vipava, družba Vipava 1894.
Novinarska konferenca ob 125-letnici vinske kleti Vipava 1894.
Vipavski župan Goran Kodelja, direktor kleti Jakob Blaschitz, enologa Marko Benčina in Monika Kosmač ter solastnika Michael Blaschitz in Hannes Sabathi.
Foto: Rosana Rijavec/STA

Tradicijo s svojimi idejami in delom nadgrajuje prenovljena ekipa, ki s pomočjo 350 kooperantov iz Vipavske doline prideluje vedno boljša vina, kar dokazujejo tudi številne medalje z različnih ocenjevanj. Povečuje se tudi prodaja, predvsem na tuje trge.

Kot so povedali lastniki, je bil razlog za nakup podjetja dejstvo, da ima Vipavska dolina vse naravne danosti za pridelavo vrhunskih vin - prave vinogradniške lege, stare in avtohtone sorte grozdja ter ljudi, ki znajo pridelati dobro grozdje.

rr/bg/bg
© STA, 2019