Potniki naj ob odpovedanem letu težavo sprva skušajo rešiti z letalskim prevoznikom

Ljubljana, 20. septembra - Potniki, ki so zaradi težav Adrie Airways ostali brez letov ali imajo ti zamudo, naj skušajo težave najprej rešiti z letalskim prevoznikom, če pa na ta način ne uspejo, se lahko obrnejo na nadzorne organe, pristojne za pravice potnikov, svetuje agencija za civilno letalstvo.

Ljubljana.
Letališče, potniški terminal, potovanje, odhodi.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

V vsakem primeru mora letalska družba, ki let odpove ali pričakuje zamudo več kot petih ur, potniku ponuditi izbiro med povračilom cene vozovnice ter spremembo poti bodisi takoj, ko je to mogoče, ali pa kasneje po izbiri potnika, če mu to bolj ustreza.

Število pritožb na račun Adrie zaradi njihovih težav namreč narašča, na Zvezi potrošnikov Slovenije pa opažajo težave predvsem pri izvrševanju in uveljavljanju nekaterih pravic, ki so sicer v zakonodaji povsem jasne.

jaz/kk/kk
© STA, 2019