Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V Kranju s promocijskimi aktivnostmi za več gostov iz tujine

Kranj, 27. julija - Na Zavodu za turizem in kulturo Kranj se z različnimi promocijskimi pristopi ves čas trudijo za dvig prepoznavnosti in ugleda mesta. V ta namen so izdelali tudi kratek promocijski film in vzpostavili sodelovanje z blogerji. Letošnje poletje v Kranj vabijo s sloganom Alpski mik, mestni šik.

Kranj.
Stari del mesta.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Arhiv STA

Kot pojasnjuje Manca Strugar, slovensko publiko že precej dobro dosegajo z raznimi mediji in s pričevanji od ust do ust. Želijo pa si v Kranj privabiti tudi več tujcev. Kranj promovirajo kot mesto za krajši oddih pa tudi kot izhodišče za odkrivanje Slovenije.

V zadnjih petih letih je Kranj sicer doživel veliko rast števila nočitev, še veliko pa je prostora za nadaljnjo rast, za kar pa bi v mestu potrebovali nove hotele, pravi direktor zavoda za turizem Tomaž Štefe.

tzu/jaz
© STA, 2019