Poskus prevare strank NLB z lažnimi elektronskimi sporočili

Ljubljana, 19. julija - Na spletu se je pojavil poskus zlorabe s pošiljanjem lažnih elektronskih sporočil, katerih pošiljateljica naj bi bila NLB. Namen je s pomočjo spletnega obrazca od posameznikov pridobiti osebne podatke, so danes sporočili iz NLB.

Ljubljana.
Poslovalnica NLB.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Vsem strankam oz. prejemnikom takšnega elektronskega sporočila svetujejo, da ga nemudoma pobrišejo. Če pa so že izpolnili lažni elektronski obrazec in s tem posredovali svoje podatke, svetujejo, naj takoj prekličejo, blokirajo plačilne, kreditne kartice oz. takoj zamenjajo gesla za vstop v spletno banko NLB Klik.

Stranke lahko plačilne kartice zaklenejo za uporabo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom pa blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin. To lahko uredijo tudi v svoji matični poslovalnici ter v kontaktnem centru na telefonski številki 01 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Dogodek so v banki že prijavili nacionalnemu odzivnemu centru za kibernetsko varnost SI-CERT.

jb/mg
© STA, 2019