Prenos dirke Po Sloveniji dosegel več kot 10 milijonov gledalcev

Ljubljana, 13. julija - Prenos kolesarske dirke Po Sloveniji na prvem programu televizijske mreže Eurosport in njegove ponovitve so po prvih podatkih dosegli več kot 10,7 milijona gledalcev v več kot 120 državah, je povedala direktorica STO Maja Pak.

Novo mesto.
Zadnja etapa 26. dirke po Sloveniji, s štartom v Trebnjem in ciljem v Novem mestu.
Foto: Nik Jevšnik/STA

Dirko je spremljala tudi širša promocijska kampanja slovenskega turizma na različnih kanalih mreže. Do konca julija se bo tako na TV-programih Eurosporta zvrstilo skupno 300 oglasov slovenskega turizma, turističnih destinacij in podjetja Adria Mobil.

Oglaševanje poteka tudi prek speta. Zgolj ena objava na Eurosportovih profilih na družbenih omrežjih Facebook in Twitter je denimo dosegla več kot 1,35 milijona sledilcev.

Slovenija se je gledalcem predstavila kot destinacija za zelena, aktivna in zdrava doživetja. Izpostavila je tudi svojo pestro ponudbo na področju gastronomije, kulture in kulturne dediščine.

mg/jes
© STA, 2019