Kampanja Imaš prav v pomoč mladim potrošnikom do boljšega poznavanja pravic v EU

Ljubljana, 5. julija - Poznavanje potrošniških pravic v EU je relativno slabo, kar želi Evropska komisija popraviti s kampanjo Imaš prav. Ta bo ciljala predvsem na mlade, ki so po besedah vodje predstavništva komisije v Sloveniji Zorana Stančiča še posebej ranljivi. Akcijo pozdravlja tudi Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS).

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Predstavnik izvajalca kampanje, agencije Odmev, Damijan Nacevski, vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Zoran Stančič in predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Zoran Stančič in predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Zoran Stančič in predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Zoran Stančič in predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Zoran Stančič.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Predstavnik izvajalca kampanje, agencije Odmev, Damijan Nacevski.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Vodja predstavništva Evropske komisije v Sloveniji Zoran Stančič in predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, Hiša EU.
Novinarska konferenca ob začetku kampanje Imaš prav, s katero želi Evropska komisija ljudi ozavestiti o pravicah, ki jih EU zagotavlja potrošnikom.
Predsednica Zveze potrošnikov Slovenije Breda Kutin.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.946 znakov (brez presledkov) oziroma 356 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

zc/bdo
© STA, 2019