Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Na Bledu o priložnostih in izzivih kitajskih prevzemov v Evropi

Bled, 27. maja - IEDC-Poslovna šola Bled je v sodelovanju s Strateškim forumom Bled in Thinkers50 Europe danes na Bledu pripravila konferenco z naslovom Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma. Na njej so udeleženci spoznali izzive in priložnosti, povezane s kitajskim gospodarstvom.

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Bled, IEDC - Poslovna šola Bled.
Konferenca Kitajska in njen vpliv na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.118 znakov (brez presledkov) oziroma 562 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

tzu/mlu
© STA, 2019