Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Z dodatno ponudbo do več otrok in družin na nogometnem stadionu

Maribor, 26. marca - Nogometni klubi v prizadevanjih, da bi na tekme pritegnili več gledalcev, ne smejo pozabiti na otroke in družine, saj bodo le tako privabili nove generacije. Med vodilnimi na tem področju je Nogometni klub Maribor, ki je na stadionu Ljudski vrt pred tremi leti vzpostavil družinski sektor. V sodelovanju z družbo Mastercard pa zdaj uvaja dodatne vsebine.

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Srečanje nogometaša NK Maribor Marcosa Tavaresa z navijači treh generacij.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Družinski sektor na stadionu Ljudski vrt.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Po podatkih raziskave starše od vodenja otrok na tribuno nogometnega stadiona v prvi vrsti odvračata pomanjkanje udobja in pomisleki glede varnosti. Predsednik NK Maribor Drago Cotar pa meni, da je razlog tudi nepoznavanje realnih razmer.

Na današnji okrogli mizi na temo družini prijaznega stadiona v Mariboru sta sodelovala tudi selektor slovenske reprezentance Matjaž Kek in nogometaš Marcos Tavares. Poudarila sta, da je gledanje tekme na stadionu čisto drugačno kot doma po televiziji.

ase/apo
© STA, 2019