Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Za manjšo gnečo na ljubljanskem avtocestnem obroču predvidena širitev vpadnic v tripasovnice

Ljubljana, 26. marca - Zaradi vse večje obremenitve ljubljanskega avtocestnega obroča so na ministrstvu za infrastrukturo pripravili pobudo za ureditev te problematike. Dela, v sklopu kateri je predvidena širitev treh vpadnic v tripasovnice, bi lahko stekla leta 2025.

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar in odgovorni strokovnjak s področja prometa v družbi PNZ svetovanje projektiranje Gregor Pretnar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar in odgovorni strokovnjak s področja prometa v družbi PNZ svetovanje projektiranje Gregor Pretnar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah in generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah in generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah in generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni strokovnjak s področja prometa v družbi PNZ svetovanje projektiranje Gregor Pretnar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Gorenjski krak avtoceste bi razširili v tripasovnico v obe smeri, in sicer med Vodicami in izvozom Ljubljana-Šentvid. Štajerski avtocestni krak bi širili na tripasovnico od razcepa Zadobrova do priključka Krtina, vključno z novim priključkom Študa, dolenjski krak pa bi razširili na tripasovnico od razcepa Malence do priključka Grosuplje-vzhod, vključno s priključkom Ljubljana-jug.

Tudi primorski avtocestni krak bi razširili na tripasovnico od razcepa Kozarje do izvoza Vrhnika, vključno z izvozi Vič in Barje.

Primorski in štajerski krak bosta imela zaradi tranzitnega prometa prednost.

zc/bg
© STA, 2019