Za manjšo gnečo na ljubljanskem avtocestnem obroču predvidena širitev vpadnic v tripasovnice

Ljubljana, 26. marca - Zaradi vse večje obremenitve ljubljanskega avtocestnega obroča so na ministrstvu za infrastrukturo pripravili pobudo za ureditev te problematike. Dela, v sklopu katerih je predvidena širitev treh vpadnic v tripasovnice, bi lahko stekla leta 2025, pripravljavci pobude pa izpostavljajo, da le širitev cestnega omrežja problema v celoti ne bo rešila.

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar in odgovorni strokovnjak s področja prometa v družbi PNZ svetovanje projektiranje Gregor Pretnar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni vodja naloge Aleš Mlakar in odgovorni strokovnjak s področja prometa v družbi PNZ svetovanje projektiranje Gregor Pretnar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah in generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah in generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Vodja oddelka za prostorsko načrtovanje v družbi Dars Ana Sodnik Prah in generalna direktorica direktorata za kopenski promet Darja Kocjan.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Ljubljana, ministrstvo za infrastrukturo.
Novinarska konferenca ministrstva za infrastrukturo, na kateri so predstavili izhodišča za urejanje ljubljanskega avtocestnega obroča in vpadnih cest.
Odgovorni strokovnjak s področja prometa v družbi PNZ svetovanje projektiranje Gregor Pretnar.
Foto: Daniel Novakovič/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 3.216 znakov (brez presledkov) oziroma 548 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

zc/bg
© STA, 2019