Z dodatno ponudbo do več otrok in družin na nogometnem stadionu

Maribor, 26. marca - Nogometni klubi v prizadevanjih, da bi na tekme pritegnili več gledalcev, ne smejo pozabiti na otroke in družine, saj bodo le tako privabili nove generacije. Med vodilnimi na tem področju je NK Maribor, ki je na stadionu Ljudski vrt pred tremi leti vzpostavil družinski sektor. V sodelovanju z družbo Mastercard pa zdaj uvaja dodatne vsebine.

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Srečanje nogometaša NK Maribor Marcosa Tavaresa z navijači treh generacij.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Družinski sektor na stadionu Ljudski vrt.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, stadion Ljudski vrt.
Razprava na temo Družini prijazen stadion, ki je nastala v sodelovanju med NK Maribor in družbo Mastercard.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.543 znakov (brez presledkov) oziroma 468 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

ase/apo
© STA, 2019