Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Zaupanje potrošnikov v Nemčiji slabše

Nürnberg, 26. marca - Potrošniki v Nemčiji so nekoliko manj optimistični kot v minulih mesecih. Kazalnik zaupanja potrošnikov, ki ga za mesec vnaprej izračunava raziskovalna hiša GfK, za april znaša 10,4 točke, kar je 0,3 točke manj kot marca.

Ljubljana.
Trgovina, police, izdelki, nakupovanje, potrošniki.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Zaupanje se je znižalo ob slabših pričakovanjih glede dohodka in kupne moči. Na drugi strani so se prvič v petih mesecih izboljšala pričakovanja glede gospodarstva.

GfK, ki raziskavo mesečno izvaja na vzorcu okoli 2000 ljudi, pričakuje, da bodo potrošniki tudi letos pomemben steber nemškega gospodarstva, in sicer pod pogojem, da se negotovost glede brexita in trgovinskih sporov ne bo povečala.

jb/mg
© STA, 2019