Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V Savinjsko-šaleški regiji z uporabo turističnih zgodb v promocijo destinacije

Nazarje, 31. marca - Regionalna agencija Saša se je odločila, da v nove turistične programe vključi turistične zgodbe in identitete posameznih mikrodestinacij ter celotnega območja Savinjsko-šaleške regije. Turistični ponudniki si želijo, da bi zgodbe, podprte s turističnimi programi, privabljale različne skupine gostov, so sporočili iz agencije.

Predstavniki podjetja Nea Culpa so na nedavni delavnici s turističnimi ponudniki Savinjske in Šaleške doline spodbudili razmislek o uporabi zgodb za promocijo destinacije.

Iz pogovorov o skupni identiteti in zgodbah je bilo po navedbah agencije možno sklepati, da lahko območje z blagovno znamko Savinjska, čez Alpe in doline, ki je bila javnosti prvič predstavljena ta mesec, ponuja izkušnjo Slovenije v malem, tako geografsko kot kulturno.

lpc/jes
© STA, 2019