Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

V klicni center mobilnih operaterjev tudi po napačen odgovor

Ljubljana, 16. marca - Svetovalci v klicnih centrih mobilnih operaterjev so prijazni, a nimajo vedno točnega odgovora, pogosto je treba tudi zelo dolgo čakati. Sodelavci Mednarodnega inštituta za potrošniške raziskave so pri preverjanju, kako se v klicih centrih izkažejo z odgovori na ne preveč zahtevna vprašanja, kar pri treh operaterjih čakali več kot 10 minut.

Ljubljana.
Telekomunikacije, mobilni telefon, telefoniranje.
Foto: Domen Grögl/STA
Arhiv STA

Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 1.630 znakov (brez presledkov) oziroma 293 besed.

Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov

bg/jes
© STA, 2019