Zveza srednjih šol opozarja na anomalije novega sistema vrednotenja učiteljevega dela

Ljubljana, 11. februarja - V Zvezi srednjih šol in dijaških domov Slovenije so kritični do novega načina določanja in evidentiranja delovne obveznosti učiteljev, ki je bil uveden na zahtevo računskega sodišča. Sistem je neživljenjski, v več delih nesmiseln in nedorečen, so zapisali. Zato zahtevajo, da se sistem ustrezno dopolni in prilagodi, šele nato pa uvede v šole.

Ljubljana.
Izobraževanje, študenti, učenje, pouk.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Med drugim so opozorili, da je za določene obveznosti učiteljev, predvsem v gimnazijah, predvideno preveliko število ur. Ure se jim včasih tudi štejejo dvojno, na primer, ko se izobražujejo v času, ko bi sicer imeli pouk.

Drugače bi moralo biti urejeno tudi plačevanje nadomeščanj, ki se izvajajo kot pouk. Ta bi morala biti plačana šele, ko bi učitelj presegel letno in ne tedensko učno obveznost, menijo.

ako/apo
© STA, 2019