Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Analitika pred drugim krogom volitev: Očitna selitev kampanje na splet

Ljubljana, 30. novembra - Volilna kampanja na lokalni ravni se precej razlikuje od tiste na državni ravni, saj se osredotoča na konkretne lokalne teme, volivci so tudi bolj angažirani. Tokrat je precej očitna selitev kampanje na splet, tudi negativne, ugotavljata urednika Rok Čakš in Tanja Starič, ki pred drugim krogom izpostavlja kampanji v Mariboru in Kopru.

Murska Sobota.
Volitve, volilna skrinjica.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Staričeva ocenjuje, da spopadi med kandidati niso zelo ostri. Se pa v določenih segmentih, predvsem na družbenih omrežjih, zdi kampanja zelo umazana, odpirajo se teme, ki niso del neke županske zgodbe.

Po Čakševih besedah je morda občutek, da je kampanja manj opazna, posledica tega, da se glede na prejšnje kampanje v veliki meri seli na splet. A pri tem teren, oziroma osebni stik z volivci še vedno ostaja pomemben.

V drugem krogu je kljub vsemu praviloma nižja volilna udeležba, izpostavljata oba urednika.

apo/apo
© STA, 2018