Uporabniško ime
Geslo

Še nimate uporabniškega imena in gesla?
Registrirajte se.

Pomoč

Mladim glede na raziskavo oglašujejo predvsem manj zdrava živila, odraslim prehranska dopolnila

Ljubljana, 28. oktobra - Inštitut za nutricionistiko je v svoji raziskavi oglaševanja v revijah in časopisih ugotovil, da se otrokom in mladostnikom oglašujejo predvsem živila z manj ugodno hranilno sestavo, najbolj sladkarije, odraslim pa prehranska dopolnila.

Ljubljana.
Inštitut za nutricionistiko, logotip.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Ugotovili so tudi, da se je skupni obseg oglaševanja živil v otroških in mladinskih revijah zmanjšal, v ostalih revijah in časopisih pa so tovrstnih oglasov opazili več. Zaznali so tudi trend, da se je namesto brezalkoholnih pijač okrepilo oglaševanje sadnih sokov, so zapisali v sporočilu o rezultatih.

Na inštitutu so raziskavo, v kateri so primerjali primere oglaševanja med letoma 2013 in 2017, izvedli tudi zato, saj ima oglaševanje pomembno vlogo pri izboru živil in prehranjevalnih navadah.

msa/jb
© STA, 2018