Raziskava: Potrošniki do vse več medijskih vsebin prek pametnih telefonov
Ljubljana, 25. oktobra - Pametni telefon je postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, medtem ko uporaba namiznih, prenosnih ali tabličnih računalnikov upada, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Opazne so tudi značilne medgeneracijske razlike v vzorcih medijske potrošnje, ki so med mladimi vse bolj nelinearni.
Ljubljana.
Predstavitev rezultatov raziskave o medijski potrošnji v Sloveniji, ki sta jo izvedli digitalna agencija iPROM in raziskovalna hiša Valicon.
Foto: Anže Malovrh/STA
Ljubljana.
Predstavitev rezultatov raziskave o medijski potrošnji v Sloveniji, ki sta jo izvedli digitalna agencija iPROM in raziskovalna hiša Valicon.
Partner v raziskovalni hiši Valicon Matjaž Robinšak.
Foto: Anže Malovrh/STA
Ljubljana.
Predstavitev rezultatov raziskave o medijski potrošnji v Sloveniji, ki sta jo izvedli digitalna agencija iPROM in raziskovalna hiša Valicon.
Partner v raziskovalni hiši Valicon Matjaž Robinšak.
Foto: Anže Malovrh/STA
Ljubljana.
Predstavitev rezultatov raziskave o medijski potrošnji v Sloveniji, ki sta jo izvedli digitalna agencija iPROM in raziskovalna hiša Valicon.
Partner v raziskovalni hiši Valicon Matjaž Robinšak.
Foto: Anže Malovrh/STA
Ljubljana.
Predstavitev rezultatov raziskave o medijski potrošnji v Sloveniji, ki sta jo izvedli digitalna agencija iPROM in raziskovalna hiša Valicon.
Foto: Anže Malovrh/STA
Ljubljana.
Pametni telefoni, telekomunikacije, telefoniranje.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA
Celotna novica je dostopna le naročnikom.
Novica vsebuje 2.940 znakov (brez presledkov) oziroma 497 besed.
Novico lahko kupite. Cena: 1 žeton; na računu: 0 žetonov